ÁSZF - Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Neunet Bt. (székhely: 2100 Gödöllő, Rózsa utca 46.​, adószám: 22289773-2-12​), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Neunet Bt.
A szolgáltató székhelye: 2100 Gödöllő, Rózsa utca 46.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@csapagybolt.webshopod.hu
Cégjegyzékszáma: 22289773-2-12
Adószáma: 22289773-2-12
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság):
Telefonszámai: 36 20 431 2357
Adatvédelmi nyilvántartási száma:
Engedély száma:
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai:
Neve: Neunet Bt.
Címe: 2100 Gödöllő, Rózsa utca 46.
Email: info@neunet.hu
Telefon: 36 20 431 2357

Alapvető rendelkezések

1.1 A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2 Hatály, az áSZF módosítása: 2020. április 20-tól visszavonásig érvényes.
1.3 A webshopod.hu, illetve a csapagybolt.webshopod.hu weboldal, webáruház szerzői jogait a Neunet Bt. tulajdona, a mű szerzői jogi védelem alatt áll. A weboldal részeinek, adatbázisának, adatainak a legyűjtése sem engedélyezett.
1.4 A weboldal rendelkezésre állása legalább 99%-os.

Adatkezelési szabályok

2.1 A GDPR és adatvédelmi tájékoztatónkat a GDPR, adatkezelési tájékoztató webcímen találja.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1 A megjelenített termékek csak online rendelhetők és vásárolhatók meg. A termékek ára tartalmazza a 27%-os áfát. A webáruházban található árak tartalmazzák a csomagolás díját, de a házhozszállítási díjat nem. 3.2 A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. Azonban a termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. 3.3 Az akciós árú termékek esetén a termék részletes adatlapján tájékozódhat az akció időtartamáról és feltételeiről.

Rendelés menete

4.1 A webshopod.hu oldalon a termékek böngészése, a termékkatalógus használata regisztráció nélkül használható.
A Webshopban vásárlás előtt nincs szükség regisztrációra. A rendelés során kitöltött adatlap adatai rögzítésre kerülnek az adatbázisban, így a Vásárló szállítási és számlázási adatai.
A webshopod.hu megrendeléseket főként elektronikus úton, a webshopod.hu webcímen elérhető online rendszerén keresztül fogad, telefonon, faxon nem, e-mailen, levélben beérkezett rendeléseket csak a pontos adatok megadását követően teljesít. Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy a valótlan vagy egyértelműen hibás adatokkal elküldött rendelések teljesítését az adatok tisztázásig felfüggessze vagy a rendeléseket törölje.
A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon munkaidőben történik, hétvégén az ügyfélszolgálat szünetel.
Amennyiben valamelyik terméket meg szeretné vásárolni/rendelni akkor a termék melletti darabszám megadásával illetve a mellette található „kosárba” gombra kell kattintania A termék ekkor a kosárba kerül.
Amennyiben szeretne további termék(ek)et kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot.
A menüben megjelenő "Kosár" gombra kattintva azonnal megtekintheti a kosár részletes tartalmát.
A kosár tartalmát folyamatosan nyomon követheti a legfelső menüsoron a kosár mezőben, ahol a termékek számát és a – szállítási költség nélküli – bruttó darabárat valamint az összesített értéket is megtalálja.
A kiválasztott termékek külön sorban szerepelnek. Ha módosítani kívánja a termékmennyiséget, akkor írja be a kívánt számot a mezőbe és nyomja meg a bal oldalt található „lista frissítése, újraszámolás” icont. Ha termék(ek)et teljesen törölni kívánja, nyomja meg a törlést szolgáló, sor végén lévő kis ikont.
Megrendelése véglegesítéséhez nyomja meg a „Megrendelés” gombot.
A megrendelő adatlapon ki kell töltenie a számlázáshoz, a szállításhoz szükséges adatokat. Céges vásárlás esetén kérem válassza ki, hogy "Cég/vállalkozás", és az ekkor megjelenő mezőben adja meg a vállalkozás adószámát.
Fizetési módot is itt választhat, jelenleg az "Előre utalás" és az "utánvétel" közül választhat. Utánvétel kezelés esetén a szállítási díj mellett Utánvétel kezelési díjat is kérhetünk, amit a futárnak tud készpénzzel vagy bankkártyával rendezni.
Szállításhoz kérem olyan helyet és személyt adjon meg, aki a jelzett címen tartózkodik 8-16 óra között, a futárok ugyanis általában ekkor vállalják a kiszállítást.
Választhat kiszállítási módot, jelenleg az MPL házhoz szállítás, az MPL PostaPontra szállítás, illetve a MOL vagy COOP pontokra való szállítás közül választhat.
Amennyiben kívánja, akkor hagyhat egy rövid megjegyzést megrendelése mellé.
A rendelés véglegesítéséhez nyomja meg a "Rendelés elküldése" gombot. Figyelem: Ön ezzel véglegesíti a megrendelését!
Ezt követően a megrendelés elküldéséről e-mail-ben visszaigazolást kap. Kérjük, hogy ellenőrizze a levelező rendszere levélszemét, illetve Promóciós mappáját is. Esetenként ugyanis oda is kerülhet a visszaigazoló email. Figyelem, ha nem kap vsszaigazolást, de a kosárból eltűnt a rendelése, akkor valószínűleg ennek ellenére sikeres volt a rendelés. Amennyiben 1-2 munkanapon belül nem kapt tőlünk visszaigazolást, csak akkor keresse ügyfélszolgáltunkat.
A beérkezett rendeléseket feldolgozzuk és 1-2 munkanapon belül visszaigazoljuk a megrendelést.
4.2 Amennyiben Adatbeviteli hibát tapasztal, vagy módosítani szeretne a rendelésén (pl. plusz termék, termék törlése, mennyiség változtatás, ár ellenőrzése stb.), ezt megteheti a rendelés visszaigazoló emailre küldött válaszban, vagy az email hiányában az ügyfélszolgáltnak küldött üzenetben.
4.3 Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása
Jelenleg "előre utalás"i és "utánvételes" fizetési mód van a webáruházban. A rendelési űrlapon válaszhat a lehetőségek közül.
Szállítási mód jelenleg az MPL házhzo szállítás, PostaPontra történő kézbesítés, MOL, COOP PostaPontra történő szállítást kérhet.
4.4 A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

5.1 A megrendelések feldolgozása hézköznap, munkaidőban 8-17 óra között történik. Visszaigazolást a termékek elérhetőségéről és/vagy a szállításról ezt követően küldünk.
5.2 Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
5.3 Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

6.1 A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. 6.2 Az elállási jog gyakorlásának menete, postai úton, vagy elektronikus levélben tájékoztason minket, elállási szándékáról.

Elállási nyilatkozatminta

Címzett: csapagybolt.webshopod.hu
Alulírott(ak) kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termékek, szolgáltatások nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés (rendelés visszaigazolás) időpontja vagy átvétel időpontja:
A fogyasztó neve:
A fogyasztó címe:
Rendelés azonosítója:
Bankszámla száma:
Kelt:
Kérjük, ha megkapta a rendelését, hogy ezt követően az összes a rendelés során érintett terméket küldje vissza részünkre.
Amennyiben visszaérkezett a termék, akkor haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszautalja a webáruház a vételárat.

Garancia, jótállás

7.1 Új termékeinkre 12 hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a garancia levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés

8.1 Amennyiben az ügyfélszolgálatunk útján nem sikerülne megnyugtató és kielégítő választ adnunk a megkeresésére, úgy észrevételeit és panaszait kérjük írja meg nekünk az ÁSZF első szakaszában található székhelyünk címére -ami a panaszügyintézés helyszíne is-, illetve az ott található email címre is elküldheti. Kérjük, hogy panaszában utaljon az ügyfélszolgálatunkkal folytatott egyeztetésre, az egyeztetés sikertelenségének körülményeire. A panasz kivizsgálásáról legkésőbb 30 napon belül tájékoztatjuk.
Amennyiben nem tudja elfogadni a panasz kezelésének eredményét, ezt követően a békéltető testülethez is fordulhat:
Pest Megyei Békéltető Testület
Elérhetőségek
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Levelezési cím: Pest Megyei Békéltető Testület, 1364 Budapest, Pf.: 81
De a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is nyújthat be panaszt:
Illetve Bírosági eljárás keretében is érvényt szerezhet a követelésének.

Vegyes rendelkezések

9.1 Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Gödöllői Járásbíróság/Törvényszék illetékességét.
Cím: 2100 Gödöllő, Tessedik Sámuel út 6.
Levelezési cím: 2101 Gödöllő, Pf. 410.
Központi telefonszám: +36 28 515 240
E-mail cím: birosag@godollo.birosag.hu


Gödöllő, 2020.04.17.